BOUJT Hem Forum Volontärforum VIKTIG INFORMATION FRÅN OLIVIA

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Jiin
    Keymaster

VIKTIG INFO!

Nu får ni använda Min Sida! Där kan ni göra följande:

Lämna jourrapport
    Lämna in frågor från frågelådan
    Hitta länk till mejlen (fraga@boujt.se)
    Hitta schema och jourrapport
    Hitta filer
    Snart använda vårt forum

Ni får inte använda forumet ännu! Det är inte klart än på grund av strul med vårt webbföretag. Vi beklagar förseningen. Vi använder Yammer ett litet tag till, och sen kan vi köra igång med forumet!

Det har kommit till min kännedom att flera har använt Min Sida trots att vi skrivit och informerat vid ett flertal tillfällen att ni inte ska göra det. Det är viktigt att respektera eventuella förbud vi sätter upp kring vår hemsida eller våra interna kommunikationssätt, för både vår egen och er skull!

Om ni har frågor så går det jättebra att kontakta mig. Jag förklarar gärna mer på FaceTime/What’sApp om ni vill.

KRAM/ Olivia (DEN HÄR VIDEON HAR LAGT UPP I YAMMER FÖR CA TVÅ VECKOR SEN- BRA OM NI KOLLAR IGEN. MEN FORUMET GÅR BRA ATT ANVÄNDA NU!)

SE TECKENSPRÅKS VIDEO FÖR MER DETALJER INFORMATION HÄR: —> https://sduf-my.sharepoint.com/:v:/g/personal/olivia_boujt_se/ER9STC_1nkxCg_KnQyt9PZEBjLFJMWmqK3iEr4YXKSuGIQ?e=sXjNHF<---- OBS: Vi använder inte yammer längre! Vi kommer inte svara där och alla filer är gamla nu. Nu kör vi med volontärsidan och FORUM! Här hittar ni alla information, bland nya filer! Ni kan börja använda forumet också, hurra !:) Om du har frågor eller funderingar, ta kontakt med mig eller min arbetskollega Olivia. Vi finns här här för er <3 Kram / jiin

• Detta ämne redigerades för 1 år, 2 månader sedan av Jiin.
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.