BOUJT Hem Forum Volontärforum Ett nytt år är här!

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Olivia
    Keymaster

Hej alla syssnare!

Nu är jag och Jiin tillbaka efter julledigheten. Det har varit riktigt toppen att få vara ledig, men nu ser vi fram mot det nya året tillsammans med er och allt spännande 2021 kan tänkas föra med sig. Förhoppningsvis blir det ett år då vi går mot en mer normal situation.

Glada nyheter är att både jag och Jiin nu har börjat arbeta 100%.

Vår nästa bemötandeutbildning blir 29-31 januari på distans. Då kommer fler syssnare in i verksamheten. Glöm inte bort att tipsa den du tror skulle passa!

Vi vill påminna er om följande:
    – Skriv upp när du har pass i kalendern eller på annan plats så att du kommer ihåg ditt pass. Du hittar schemat här på Min Sida. Busenkelt!
    – Glöm inte bort att titta i mejllådan (fraga@boujt.se) minst två gånger per pass så att det inte ligger obesvarade mejl där. Om du vill kan du dela upp det med din syssnarkollega så att ni turas om eller kollar varsin gång.
    – Du ska också ha egen koll på inkomna frågor till frågelådan. Du hittar frågorna till frågelådan i en blå ruta här på Min Sida. Bara att scrolla ner – superenkelt! Om det inte finns några nya inkomna frågor så kommer det att stå tydligt.
    – Titta också på Volontärforumet när du är igång. Håll utkik efter nyheter och annat kul som dyker upp här.
    – Glöm inte bort jourrapporterna, de är så oerhört viktiga för verksamheten. Du fyller i dem enkelt här på Min Sida.

Visst är det toppen att ni kan göra nästan allt på EN sida nu? 😀

Vid eventuella otydligheter kring sidan kan ni ta kontakt med mig på olivia@boujt.se eller mobilnummer 0735103334.

Vi önskar er ett härligt 2021 med varma kramar!
    /Olivia (och Jiin)

Lena
    Deltagare

läst! lena

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.